Cengiz KAYA

"Benim Manevi Mirasım, İlim ve Akıldır"(Mustafa Kemal Atatürk)

Sabah işe koyulmuş durağa giderken birden gökte gökkuşağı dikkatimi çekti.Bugun de işe biraz geç kalmıştım .Trafiği dert ederek giderken görmüş olduğum manzara biraz beni rahatlattı.

İnsanlar sabah uykulu bir o kadar da sahura kalkanlarıda düşünürseniz gerçekten kimse umarsamıyordu.

Görüntü bana o gün yetmişti gerçekten.Hemen telefonumla bir fotograf çektim.Yine trafik endişesi durağa doğru yol aldım.Bir kaç otobus dolu geçmişti.Derken uygun bir otobüs geldi.Binip yolculupa başladım.Fakat bir kaç dakika işe geç kalabilirdim Topkapı ya yaklaştığımda haliç köprüsüne doğru uzanan trafik canımı sıktı.Fakat şoför "sizi ayvansaray duragında bırakayım ordan metrobuse binip daha hızlı gidebilrsiniz" dedi.

Çok güzel bir davranıştı.Açıkcası şoförun bu davranışına çok şaşırdım.Bugun metrobüsü denedeğim ilk gün olmuştu (topkapı-zincirlikuyu hattı).

Şanslıydım, bana şansı getiren görmüş olduğum binalar ve kirli havanın ardındaki o güzel gökkuşağıydı belkide...

0 yorum:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Google
 

Blog Arşivi

Creative Commons License
Blogspot